178.

Idag så var det äntligen dags för Swedish Heritage Meeting igen! Så mysigt med alla människor och de supergoda pannkakorna på Stockholm Inn. Om ni såg planschen jag la upp förut så  såg ni också att Stockholm Inn är  en av våra sponsorer - tackarrrr! Superglad över att de väljer att komma och ge ut lite gratismat till alla fattiga och hungriga studenter! 
 
En av deltagarna idag hade gjort en  midsommarkrans till mig som jag kan ha på mig på vårt event, så himla fin! Ska använda den varje midsommar framöver (mamma oroa dig inte, du ska få göra en riktig varje år framöver ändå!) 
 
Nu måste jag plugga snart jag ska iväg på Pumpking Carving, spännande hörru!
 


Kommentarer
Anonym

Söt du är

2013-10-30 @ 06:25:18


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0