179.

För ungefär en timma sedan avslutade jag  ett prov i Human Development och jag borde väl inte säga detta men det gick rätt bra. Förra gången jag skrev det om ett prov här i bloggen  så fick jag ett C, haha! Vilket skämt va? Jag är en sån jäkla expert på att jinxa så om jag får  ett C på det provet jag  gjorde idag så kommer jag ALDRIG nämna  ett till prov i denna blogg! 
 
Igår pysslade vi ju med pumpor och det gick rätt bra. Medan min beloved roomie var hur konstnärlig som helst så skapade jag en pumpa som har lite likheter med hur jag själv såg ut som barn! Ärligt alltså, mina tänder såg ut EXAKT såhär: 
 
 


Kommentarer
Anonym

Jag tror pumpan får in mer än ett mcdonaldssugrör.

Svar: hahaha kanske! ;)
Frida Lindgren

2013-10-30 @ 19:26:29


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0